کد خبر: ۱۶۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۴ آبان ۱۴۰۳
امام‌جمعه زرین‌دشت: 

کارزار میان جبههٔ حسینی و یزیدی تمام‌نشدنی است. 

امام‌جمعه زرین‌دشت با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا بیان کرد: در زیارت عاشورا به امام حسین (ع) عرض می‌کنیم: یا اَبا عَبدِ اللهِ اِنّی سِلمٌ لِمَن سالَمَکُم وَ حَربٌ لِمَن حارَبَکُم اِلیٰ یَومِ القِیامَة.، «اِلیٰ یَومِ القِیامَة»، به معنای این است که کارزار میان جبههٔ حسینی و جبههٔ یزیدی تمام نشدنی است؛ و برای همیشه وجود دارد.

کارزار میان جبههٔ حسینی و یزیدی تمام‌نشدنی است. 

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شیرازه»، امام‌جمعه زرین‌دشت در خطبه‌های این هفته ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) گفت: الـمُجاهدونَ فی سبیلِ اللهِ قُوّادُ اَهلِ الـجَنّةِ، مجاهدان در راه خدا رهبران اهل بهشت هستند، عرض کرد: که تقابل بین جبهه حق و باطل همیشه بوده و خواهد بود، در زیارت عاشورا به امام حسین علیه‌السلام عرض می‌کنیم: یا اَبا عَبدِ اللهِ اِنّی سِلمٌ لِمَن سالَمَکُم وَ حَربٌ لِمَن حارَبَکُم اِلیٰ یَومِ القِیامَة.، «اِلیٰ یَومِ القِیامَة» به این معناست که کارزار میان جبهه‌ی‌حسینی و جبههٔ یزیدی تمام‌نشدنی است؛ و برای همیشه وجود دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دروندپور در خطبه‌های خود با اشاره به اینکه نتیجه این تقابل هم در قرآن کریم مشخص شده است بیان داشت: خداوند متعال در آیات مکرّر قرآن این وعده را داده است که اهل حق و طرف‌داران حق، پیروز نهایی‌اند؛ آیات فراوان قرآن بر این معنا دلالت می‌کند. ممکن است قربانی بدهند؛ اما در نهایت شکست نمی‌خورند؛ آنها پیروز در این صحنه هستند؛ قربانی دارند؛ اما ناکامی ندارند. قرآن کریم می‌فرماید: اَم یُریدونَ کَیدًا فَالَّذینَ کَفَروا هُمُ المَکیدون؛ خیال می‌کنند دارند زمینه‌سازی می‌کنند، توطئه برای جبههٔ حق و مقاومت درست می‌کنند، [امّا] نمی‌دانند که توطئه علیه خود آنها چیده می‌شود.

امام‌جمعه زرین‌دشت اشاره‌ای به اتفاقات غزه و لبنان کرد و افزود: اتفاقاتی که این روزها جهان شاهد آن است که در غزه و لبنان چه می‌گذرد این فرهنگ و تمدن غرب را معرفی می‌کند، هزاران دلار خرج می‌کنند، تا که کودکانی را که مظهر معصومیت هستند به شهادت برسانند، قتل‌عام ۱۰ هزار کودک معصوم و بی‌گناه با بمب‌های دو تُنی، به شهادت رساندن شهیده معصومه کرباسی و همسرش که نه نظامی بودند و نه در منطقه جنگی اینها مایه بی‌آبرویی رژیم خبیث اسرائیل و همراه این رژیم، آمریکای جنایت‌کار است که این جنایت‌ها یقیناً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: این فرهنگ غرب است که از طرفی شعار دفاع از حقوق زنان را سر می‌دهند از طرف دیگر خانه بر سر زنان فلسطینی و لبنان خراب می‌کنند، این فرهنگ غرب است فرهنگ وحشی‌گری که امروز سگ‌های منطقه یعنی اسرائیل با تمام توان با بمب‌های ساخت امریکا و همکاری انگلیس به جان مردم مظلوم غزه و لبنان افتاده‌اند، صهیونیست‌ها فکر می‌کردند به‌آسانی قادر به نابودی گروه‌های مقاومت هستند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین دروندپور ادامه داد: امروز به‌رغم به شهادت رساندن بیش از ۵۰ هزار انسان بی‌دفاع و غیرنظامی و چند تن از سران برجسته مقاومت، از جمله شهید سید حسن نصرالله، شهید سنوار، شهید نیل‌فروشان و شهدای عزیز دیگر، و همچنین با وجود انبوه هزینه‌ها و حمایت‌های آمریکا و روسیاهی و نفرتی که در دنیا از آنها ایجاد شد به طوری که حتی در دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایت‌کاران راهپیمایی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در زرین‌دشت خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت و جوانان مبارز در حماس، جهاد اسلامی و حزب‌الله و سایر گروه‌های مقاومت با همان عزم و قدرت در حال مبارزه هستند که این شکستی بزرگ برای رژیم صهیونیستی است که البته رهبر عزیز ما این پرچم‌دار جبهه رشادت و مقاومت فرمانی را صادر کردند و فرمودند که: بر همهٔ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: فتوای رهبری عزیز را باید با جان و دل عمل کنیم امروز هرچه در توان داریم باید به جبهه مقاومت کمک کنیم، برادران عزیز ما در کمیته امداد، هلال‌احمر، اعضای محترم ستاد نمازجمعه مردم شریف شهرستان ان‌شاءالله پیش‌قدم برای کمک به جبهه مقاومت بشوید که به فرموده قران ان‌شاءالله پیروزی برای جبهه سرافراز مقاومت است.

انتهای خبر/ 224224

نظرات بینندگان